Bestillingskort til et dåpsbarn..

Onsdag var jeg på stempeltreff og da var jeg så heldig å få låne noen trykk av Synnøves Whipper Snapper. Anledningen var et bestillingskort til et dåpsbarn. Hadde jo såååå lyst til å jobbe med den nydelige høstpakken til hÄnglar, men siden den ikke er offentlig enda, kunne jeg jo ikke det. Bare stol på meg når jeg sier at de er så utrolig nydelige!

Jeg har som sagt brukt Whipper Snapper som hovedmotiv. Tekststemplene er fra Stempelglede. Sistnevnte har jeg brukt gjennomgående på kortets 4 sider.

Forsiden...
Innsiden...
Baksiden...

Tusen takk til Grethe som huset alle oss. Takk også til Ailin, Silje, Annie og Synnøve for en utrolig hyggelig skravle-stemple-kveld! Håper vi kan få til noe sånt snart igjen!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Anita!
For et bedårende dåpskort! Nydelig!
Du er så utrolig flink! Kortene dine er alltid så godt gjennomført og utrolig forseg gjort! Det er stil fra ende til annen! Jeg gleder meg hver gang jeg skal besøke deg! Takk for titten, og inspirasjonen!

Inger Marie sa...

Åååå så nydelig dåpskort Anita!!
Det stempelet var jo bare mega herlig!!
Gjennomført som alltid vennen!

Klem fra Inger Marie

Unknown sa...

WOW.., kortet ble utrolig flott! Gjennomført fra første til siste side..., og med mange fine detaljer... :-)

Har fått litt kortdilla, og jeg maler Hanglar motiv og lager kort.., veldig inspirert av deg, Anita. Skal se om jeg får lagt ut noe i kveld.

Ha en fortsatt fin dag, gleder meg til å se mer...

NB: Jeg er klar for en ny scrappekveld når som helst(nesten...)

Anonym sa...

Underbart fint kort, gillar färger och detaljer!
Längtar efter de nya hänglarna, hoppas vi får se en liten glimt av dem den här veckan.

Malin a.k.a. Boop sa...

Å... du lager nydelige kort! Takk for masse inspirasjon!

Inge Groot sa...

Such a cute and beautiful card!

Unknown sa...

*dåååån*...Så utrulig vakkert det kortet var, Anita. Du er så dyktig til dette!!

Er så heldig at eg har det stempelet i samlinga mi, så no fekk eg endå fleire idear til å bruke det!

Klem,
Jorunn

Elisabeth sa...

Hei hei Anita;)
åååååååååå der har du laget enda et nyyyyydelig kort du.. Kjempe herlige farger og nyyyydelg fargelagt. DU ER SÅÅÅÅÅÅ FLINK!!! Alltid like inspirerende å komme inn her til deg vennen.
I dag har jeg vært hos en veninne som holder på å pusse opp.. Jeg kjøpte spisebord og stoler av henne.. jeg har lagt ut bilde av det.. jeg er jo bare super fornøyd da;)
Og du... nå gleder jeg meg såååå masse til å se de fine kortene dine med de søte stemplene som du snakker så varmt om.. spennende dette hi hi
Ha en riktig god kveld
Og lykke til med finale oppgaven din.
god klem fra Elisabeth

Line A sa...

Nyyydelig dåpskort!!

Aud sa...

Åh, det var et utrolig vakkert kort! Du er en mester på å sette sammen og dekorere, og fargelggingen er bare helt super! :o)

Går her og venter så veldig på de nye hÄnglar stemplene - håper dere kommer med sneak peeks snart! ;o)

Anonym sa...

Hei Anita!
Tusen takk for oppmuntrende ord ang "sperren" Jeg skal følge ditt råd og finne en skisse, så får vi se om det går bedre. KLEM!

Mariannes gjenbruk sa...

Du lager sååååå nydelige kort!!!!
Klem fra Marianne

HegeT sa...

ÅÅÅÅåååååå, så lekkert dåpskortet var...!....
Delikate fager og masse flotte detaljer.

Du har så gjennomført stil.

Du inspirerer..!!!!!.....


Klem fra
HegeT

Anonym sa...

NYYYDELIG dåpskort!!
Gratulerer med finaleplass - det fortjener du virkelig. Kjempeflotte bidrag. Lykke til videre!

Anonym sa...

Helt otroliga kort du får till - alla detaljer, färgläggning...papper...you name it!
Klem

Kortmanitove sa...

Flott kort altså, du er så flink til å kombinere fargene, det blir alltid så harmonisk...
Vi er flere som gleder oss til de nye hÄnglene kommer... kan du ikke bare gi oss en liten prøve å tygge på engang???
Nei da, vi får vel holde ut ;)
Takk for titten enda en gang
Klem Tove

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...