NM-Finalebidrag #3

Oppgave 3 – tilsendt materiale – 4 x trekant Chipboard

Jeg har fargelagt chipboarden med hvit dabber (Adirondack) og motert den sammen med papp i samme tykkelse som chipboarden (16,5 x 16,5 cm) slik at dette til sammen ble et foldekort. Har brukt 2 av chipboarden på forsiden og 2 på baksiden for å "hente igjen" forsiden. Jeg har brukt mønterark fra Basicgrey, Scarlet's Letter. Chipboard, og øvrige kanter er inket med sort Distress. Splitbinders fra Karin Foster, papirblomster fra Prima og bånd fra Making Memories. Alle stemplene er fra Stempelglede, både motiv og tekst. Perlene er fra et gammelt perlekjede.

Hovedmotivet er stemplet med Archival Ink på glossy kartong (lokket på en skoeske jeg hadde liggende faktisk). Har i tillegg inket rund motivet med sort Distress. Den hvite rammen rundt motivet er emobsset på sort kartong, deretter klippet til og festet på hovedmotivet med 3D-tape. Har festet langhåret strikkegarn (fra Nille) rundt for å få litt liv i bilderammen.

Innsiden av kortet er dekorert med samme mønsterark som for-/baksiden, sammen med ne "Glede" fra Stemplglede.

Baksiden av kortet er dekorert med de 2 siste chipboardene. Disse er kuttet 1 cm i begge retninger for å lage en miniatyrutgave av forsiden. Det er dette jeg på en eller annen prøver å gjøre på alle mine kort. Har også merket baksiden med mitt deltakernr.

Ha en fin kveld videre!

Klem Anita

9 kommentarer:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten sa...

Great work!! Love the triangles!!
Love,
Jacqueline

Filharmonica sa...

Så utrolig flotte bidrag til NM. Jeg er dypt imponert over hva du får til.

Maya sa...

Det der kaller jeg kunst!!
Kortet er rett og slett rålekkert!
Ble helt målløs når jeg så det,vakkert :)

Gosj hvor dyktig du er *imponert*

Klem fra Maya

Anita sa...

Så LEKKER!!
Ikke noe rart du vant!!

Klem

Turid Mari sa...

Åh!! Så fantastisk mye fint og spennanes du har laga! Æ e heilt blown away av alle de nydelige detaljan og fargan!!!

Fantastisk flink, rett og slett!!!

Klem fra Turid :)

Lise in Norway sa...

Kjempe flott Anita. Helt rått

Anonym sa...

Vart får du alla dina idér ifrån? Du inspirerar massor. Helt fantastiskt fint!
Kram Marie-Louise

Bodil sa...

Du er bare helt fantastisk dyktig!!! Imponerer meg hver gang. Den ene tingen etter den andre. Jeg har rett og slett blitt en fan :D

Klem fra Bodil

Anonym sa...

otroligt vad du är duktig, alltid lika spännande att titta in här.
Den sista kortet är underbart vackert.
kram Tuula

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...