Til en venn


Har dekorert et fetaost-glass. Kjørte glasset et par runder i oppvaskmaskinen for å få av etiketten. Ikke noe spektakulært eller fancy greier, bare en enkel liten hilsen til en venn...som jeg lagde for en god stund siden og som fremdeles står her på hobbyrommet og venter på avreise *rødme*! Glasser er selvsagt fylt med litt goodies ;-)



Dette nydelige mønsterarket er fra 7Gypsies - Carolina journey Flock Paper-Leaves, Pyntebånd fra Nille, en gammel knapp og hampetråd.




Tekst skrevet ut fra PC og fontene jeg har brukt heter Wendy og 2Peas Old Type. Etiketten er stanset ut med Curly Label fra Stampin' Up.


Zoom...


Bunnen fra utsiden...


Bunnen fra innsiden..med mitt personlige stempel.


Ha en fin kveld videre!


Klem fra Anita

37 kommentarer:

Nancy sa...

WOW såååå lekkert, og for en super ide, dette må jeg prøve. Mange skjønne detaljer:O) Tenk at et tomt glass kan bli en sååå nydelig gave, wow.
Ha en fin ettermiddag.

Eli sa...

Stilig, og så enkelt da!

klem til deg!

Sol sa...

Utrolig Flott... Likte den ideen. å bare elsker det brune og turkise papiret du har brukt... Lekkert! Lite tips fra meg.... Legg glass i kaldt vann over natta... Så slipper du å fylle oppvaskmaskinen med ekkelt klissete papir... Da får du stort sett med alt limet, å glasset ser helt ubrukt ut! :)

Hege sa...

Så stilig!
Også så utrolig kreativt å komme på å bruke fetaosteglasset på den måten!

Unknown sa...

ÅÅÅÅÅ kjære vene så lekkert et Fetaost glass kan bli da??????????
Det er det mest utrolige eg har sett!!!

Og for en glimrende gave idè også!!!
Herlig!
Nydelige farger og så elegant dekorert!

Klem,
Jorunn

Kristine sa...

Wow!! Så utrolig herlig Anita!
Og så kult med det personlige stempelet i bunnen!
Når skal vi få se flere bilder av baby-pusen da??? ;)
Klemmer fra oss i Hardanger;)

Aina sa...

Her er det nok noen som blir veldig glad. Tenk å få en sånn gave da.
Helt nydelig!
Godt det finnes mange andre typer glass, da fetaost ikke akkurat er noen favoritt hos meg :O)

Line A sa...

Utrolig flott!! :D

Har faktisk tatt vare på noen slike glass i samme tanke som du har hatt.. :)

Angella sa...

Så genialt:)

Angella

Siv Anne sa...

Å det var bare kjempelekert, i nydelige farger

annes paperfun sa...

Så stilig!!! og de glassene er jo så fine :o)
Takk for god ide!
klem Anne

Guro sa...

Så nydelig denne var, utrolige nydelig farger!
takk for en super gave ide!

Corinde's Creations sa...

Just great!

Corinde

Corinde's Creations sa...

Just great!

Corinde

Camilla sa...

Men är detta på riktigt tro?
Tänk om alla glas burkar var så här fina när man handlar:)
Makalöst vackert Anita.
Och pappret var så fint, dom små handtagen :)
Din vän kommer att bli såå glad.
Kramar Camilla

Sanna F sa...

åååååååååå vad fiiiiiiiiiint!

Hanne sa...

Så lekkert!!!! Den teksttagen er bare prikken over I'en. Bare sånn som du klarer å få det til. Delikate farger og en veldig god ide!!!!!!!!!

Ha en super helg!
God klem fra Hanne

Stine Ursin sa...

ALt du lager er rett og slett superlekkert! Så også dette!!

Christina / Synål / Stina sa...

Vad fin denna var kul att göra något som ingen har innan.
TAck för allt som vi får ta del av.
KRAM

Kickans_blogg sa...

Wow, en sån fin burk!!! Underbara färger!! :0) Kram Kicki

Kreativmonster sa...

A wonderfull idea perfectly brought to life! Very pretty glas!

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

Så flott glass, Anita.
Tusen takk for at du deler så vakkert med oss andre :-D

Jeg har noe til deg i bloggen min :-D

Ønsker deg en stålende helg!

Unknown sa...

AMAZING!!!! it looks so fantastic and really great. that´s my absolutely fave colours and your work is perfect. also the inside is fantastic.
have a nice weekend.
hugs, bea

Pia sa...

super flot

Cathrine sa...

dette var passelig lekkert! så sinnsykt deilige farger. elsker det rene, og enkle oppsettet, og den store sløyfa! deilig, deilig..

Ingun sa...

Kjempestilig, lurt kommet på.

God helg

Saskia sa...

Great recycling work!!!! So beautiful!

Greetings,
Saskia

Linda sa...

Det er blevet et rigtig fint glas. Den idé må jeg prøve engang.
god weekend

Anonym sa...

Så flott dette var;) Utrolig fin fasong på glasset. Nydelig mønsterark du har brukt!
Alltid nye tips og idèer å hente hos deg Anita. Tusen takk for at du deler - du er og blir min store korthelt;)
klem fra Mette

lene sa...

Kjempeflott, du er bare utrolig flink og en kjempeinspirasjon :)

Daniel August sa...

Har du kjøpt den på REMA 1000 da eller?

"Det enkleste er ofte det beste" ;P

Hehe.

Dritstilig, og mange flotte detaljer! ;P

Mvh
Daniel

Sosa sa...

Wow, så mye lekkert du har lagt ut her de siste ukene! Utrolig nydelig og gjennomført :)

Anonym sa...

For et utrolig nydelig glass det ble!!! Heldig, den som får dette glasset!!!Likte fargene du har brukt. Og utrolig morsomt å dekorere bunnen på den måten!

Anonym sa...

Stilig og lekkert;) Du inspirerte meg med en gang, og jeg har prøvd å lage noe lignende... Men, du er nok flinkere en meg, men jeg er jo bare 11 år å da... Ha en fortsatt go helg!! Hilsen Hanna

Elisabeth sa...

åååååå sååå stilig Anita. Du kommer på det meste du hi hi. Blir kjempe inspirert her altså;)

goooo klem

Lisas hjem og skatter sa...

virkelig inspirerende :)
Du har stor grunn til å være stolt av det du produserer :)

bente_me sa...

Utrolig flott ide! begynte med ein gong å tenke på om eg hadde nogen glass stående;)

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...