Sukkersøtt # 50

Jeg har dristet meg til å delta i ukens utfordring hos Sukkersøtt. Lena har laget en flott skisse som i grunnen gjorde halve jobben :o) Min variant er en dekorert gavepose. Syns de siste dagene har vært så innmari kalde og regntunge, så temaet ble rett og slett varm drikke - Kaffe!

Motivet er en sjarmerende klassiker fra hÄnglar & stÄnglar og er fargelagt med Promarker på 270 g Promarker Cartridge Pads.


..'here's to friends' er rubons fra 7gypsis.


Massevis av kaffeutrykk montert lag-på-lag.


Joda, jeg vet er er i tidligste laget, men jeg syns allikevel snøkrystallene passet inn :0)


Baksiden. jeg har forsøkt å lage en kaffekopp med kaffe oppi ved hjelp av spellbinders og puncher. Midt på koppen har jeg brukt mitt personlige signaturstempel.

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

23 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Åååååh! For en koselig gavepose! Herlig varme farger, er sukkersøtt motiv, og jeg kan simpelthen kjenne kaffelukta helt hit ;)

Gøy at du likte skissen (min aller første ;), og takk for at du deltar hos Sukkersött!

Ha en fin dag, vennen! Go'klem

Idun // Breidablikk sa...

For en flott pose!!! Gjennomført og lekker!! Synes snøfnuggene passet utrolig godt der jeg, selv om det ikke er vinter ennå ;)

Tror nok jeg skal stjele denne idèen om jeg skal gi en varmende gave til noen ;)

PS: bøyer meg i støvet for fargeleggingen din...! :O

Anne Bente sa...

åh.... så flot en pose, gennemørt til fingerspidserne flot

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempenydelig gavekose.. og for et hærlig hänglar motiv... Nydlig farget

Hildegunn sa...

Så utrolig flott!
Herlige farger du har brukt, passer godt til kaffe!

Ønsker deg en flott dag!

May-Bente sa...

Nydelig gavepose!!!
Gjennomført, og fargevalget passet perfekt til innholdet.

Klem:))

Maria Therese sa...

nyyyyyyydelig!!

lene sa...

Kjempeflott som alltid:O)

Klem fra Lene

Aina sa...

Kjempeflott! Nå er jeg mer en tedrikker selv, men for en koselig gave da :O)

RitaK sa...

Så artig idè Anita, og nydelig utført som alltid. Tror jammen jeg må finne fram kaffe-arkene mine jeg også...

Marina sa...

Wow! This is stunning Anita!
Love this image and all details.

Greetings :O),
Marina

Anonym sa...

This is a wonderful card. Amazing.

Have a nice day.

Pia sa...

kanon lækker pose, sååå flot pyntet og dejlige farver

mettepip sa...

Nydelig gavepose i lekre farger, og alltid full av masse flotte detaljer!
Klem fra
Mette

❤ Kaia sa...

Lekker gavepose.
Nydelige farger, brunt er flott altså......
Nydelig fargelagt motiv og flott pyntete.
Klem fra Kaia

Anke sa...

So wonderful Anita.

Anke

Stine Ursin sa...

Så flott. Den avr herlig stemningsfull no som det går mot høsten.

bente_me sa...

gu for ein lekker pose:) skikkelig forseggjort og detaljrik!!!

Mrs X sa...

Härlig påse! Du är så duktig att färglägga med Promarkers, det blir så snyggt! Gillar den stora bruna rosetten!

Marita sa...

Kjempestilig gavepose i gode lune farger som passer godt til regnværet ute. :) Og bursdagskortet du har laget under er jo bare utrolig nydelig!

Lisa sa...

En riktigt mysig gåvopåse... man nästan känner värmen från den i höstmörkret ;o)

Många Kramar Lisa!

Anonym sa...

Åååh, helt nydelig!!

Anonym sa...

Hallo,

Jeg er fra Nederland og finne disse frimerker virkelig moro.
Kan du fortelle meg hvor jeg kan kjøpe disse frimerker?
Jeg ønsker også å gjøre disse morsomme kortene.
Jeg håper at oversettelsen er korrekt.

Hilsen susan

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...